ЗЗСО І-ІІ ступенів ім. Богдана Цицика с.Солянуватки

Пошук

Вітаємо на нашому сайті!

. . .Вітаємо на нашому блозі . . . «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності.» Р. Кіосакі . . .

субота, 1 грудня 2018 р.

ТИЖДЕНЬ ПСИХОЛОГІЇ В ШКОЛІ
Пов’язане зображенняПсихологія – це наука  про людську душу. Вона допомагає людині пізнавати себе, вирішувати проблеми, навчатися керувати своєю поведінкою, долати труднощі й радіти кожній хвилині життя.
Метою проведення такого тижня є розширення знань учнів про науку психологію, розуміння
 внутрішнього світу, розвиток творчості учнів, допомогти дітям краще пізнати один одного.Протягом тижня були проведені заходи та психологічні акції, які охопили всю школу – всіх дітей і дорослих.



Тиждень  розпочався з акції «В світі доброти повинно бути більше».   Учні та вчителі  залишили побажа-ння в «хмаринках»,  змогли  висловити свої  різні емоції  та почуття. Впродовж дня учні  листувалися з психологом. Біля учительської було розміщено скриньку «Лист психологу», до якої учні могли покласти листа для психолога. 




 Гра «Пожирач неприємностей», в ході якої діти та вчителі писали свої негативні емоції, проблеми, неприємності і нагодувати «Пожирача», тобто позбулися своїх неприємностей. На завершенні тижня усі разом пішли на вулицю і спалили пожирача з усіма проблемами.
  Акція «Паркан відвертості»
 проводилася серед педагогів та учнів середніх класів. Учні і вчителі на імпровізованому паркані відверто висловлювали свої побажання та пропозиції для покращення навчання в школі, побажання один одному.
На великій перерві психолог пропонувала усім заглянути в “Мішечок гарного настрою” і витягнути цукерку із гарним побажанням або цікавою цитатою.
Впродовж тижня з учнями проводилися різні тести і тренінги, під час яких діти мали змогу дізнатися щось нове про себе і  поглибити свої знання про психологію.
Неодмінними супутниками творчого процесу стали гарний настрій, активні обговорення та дружні посмішки. Тиждень психології став справжнім святом для душі!

Немає коментарів:

Дописати коментар