ЗЗСО І-ІІ ступенів ім. Богдана Цицика с.Солянуватки: МО вчителів гуманітарного циклу

Пошук

Вітаємо на нашому сайті!

. . .Вітаємо на нашому блозі . . . «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності.» Р. Кіосакі . . .

МО вчителів гуманітарного циклу

Методичне  об’єднання  вчителів гуманітарного  циклу

Керівник:

Кархут  Галина Миколаївна

Наше кредо:
"Ми навчаємо не для школи,                                                                   а для життя"
Ми працюємо за таким девізом:
        «Хто не хоче відставати, мусить рухатись                     вперед, і не зупинятися, досягнувши                               вершини,  а підійматися вище»

Працюємо над проблемою:
«Розвиток пізнавальної 
самостійності і творчих 
 здібностей учнів  на уроках
 гуманітарного циклу»
        Метою діяльності   методоб’єднання  є:
         


 
                  -     залученя вчителів до інноваційної, пошукової діяльності;
      -          розвиток творчої ініціативи педагогів - предметників;
      -          виявлення і поширення найбільш ефективних форм та
           методів роботи.
СТРУКТУРА  МО  ВЧИТЕЛІВ  ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ 
Прізвище,ім’я,
по батькові
Дата народження
Стаж педаг. роботи
Які предмети викладає
Категорія
Назва навчального закладу,який закінчено

1.
Кархут
Галина Миколаївна
28.09.1969
34 р.
Укр..мова та літ.,
основи здор.
вища
Дрогобицький педінститут
2.
Бурдюх
Марія Франківна

03.12.1961
38
Укр..мова та літ.,
Обр.мист.
І
Дрогобицький педінститут
3.
Щерба
Руслана Богданівна


02.11.1981

18
Історія,
правознавство
вища
Львівський університет                            
Андрухів 
Тетяна
Миколаївна   
     25.06.
  1983р.
   
 
  19
 зарубіжна літ.
   вища
Дрогобицький педінститут
5
Стиранець
Оксана
Зенонівна

16.09.1981
17
Іноземна мова

І
Дрогобицький педінститут
Роман 
Леся 
Богданівна
04.06.1980
20
християнська
       етика
   9  т. р.
Самбірське училище

8.
Товарницька Мар’яна Миколаївна 
12.04.1993 
6
Практичний психолог, соціальний працівник 
 спеціаліст
Дрогобицький педінститут 
Пов’язане зображення


План  роботи методоб"єднання 

 на І семестр 2023-2024 н.р.

Зміст роботи

Дата проведен.

Викона-вець

 

1.

2

 

    3

4

 

5

   6.

 

 

 1.

 

 2

  

 3


 4   

І засідання

Аналіз роботи МО за 2022-2023н.рік.

Ознайомлення з нормативними документами з питань викладання предметів  гум. циклу.

Огляд новинок методичної літератури.

 Обговорення завдань до шкільних олімпіад.

Затвердження плану роботи МО вчителів гуман. циклу на 2023-2024 н.р.

Виховний захід «Козацькі забави»

ІІ засідання

Доповідь на тему :

««Використання нетрадиційних методів навчання на уроках історії»

Про визначення учасників районної олімпіади.

Заняття-тренінг з використанням інтерактивних методів навчання « ВІЛ-СНІД: передбачити,уникнути, не захворіти»

Свято " Ой,хто,хто Миколая любить"

 Вересень

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 


грудень

Члени







Щерба Р.Б.



Кархут Г.М.

 

 

 

Товарницька М.М.


Роман Л.Б.

            План  роботи      2020-2021 н.р.

Зміст роботи
Дата проведе
ння
Викона-вець
Приміт.
до вик.
І
за-ння
1.

2






3


4


5




6.
Аналіз роботи МО за  2019-2020н.рік.
Ознайомлення з нормативними документами з питань викладання предметів  гуманітарного циклу.
Огляд новинок методичної ліератури.
 Обговорення завдань до шк. олімпіад.
Затвердження плану роботи МО вчителів гуман. циклу на 2020-2021  н.р.
Круглий стіл «Ознайомлення вчителів гуманітарного циклу, що атестуються у 2020-21 н.р. з Типовим положенням про атестацію пед.працівників»  

Вере-

сень












Члени МО
Кархут Г.М

ІІ 
за-ння
 1.





2


 3



4


5.




6.
 Доповідь на тему: «Розвиток творчості учнів на уроках гуманітарного циклу»
Про визначення учасників районної олімпіади.
Провести відкритий  урок із зарубіжної літератури .
Виховний захід  «Гей, ви славні, козаченьки»        
Методичні перегуки. «Обговорення відкритого уроку і виховного заходу».
Виховний захід  «Іде в гості Миколай»

 Жовтень  























18.12
Члени МО
Кархут Г.М.






Ледахівська О.Б.


Щерба Р.Б.

 





Роман Л.Б.

24 грудня 2020 року 

В НАШІЙ ШКОЛІ ВІДБУЛОСЯ ШКІЛЬНЕ 

МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ  ВЧИТЕЛІВ ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ.

Вчитель Кархут Г.М. провела відкритий урок у 6 класі  з української мови на тему: "Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Іменник"

Результат пошуку зображень за запитом "анімація квітів"

08 грудня 2017 року 

В НАШІЙ ШКОЛІ ВІДБУЛОСЯ ШКІЛЬНЕ 

МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ  ВЧИТЕЛІВ Гуманітарного циклу.

Вчитель Федчишак Х. Б. провела відкритий урок у 7 класі  з зарубіжної літератури на тему:
  Джемс  Олдрідж "Своєрідність вирішення проблеми батьків та дітей ’’
     Урок передбачав проаналізувати оповідання ‘’ Останній дюйм’’,формувати читацьку активність і навички виразного читання,з’ясувати причину складних відносин між батьком і сином в оповіданні, розвивати комунікативну компетентність учнів, виховувати повагу до батьків.
      Христина Богданівна  використовувала різні види роботи:
      Метод прогнозування, 
’ Словесне малювання’’, 
візитівка письменника, 
словникова робота
робота з текстом, 
гра ‘’Морська хвиля’’,
пошукова робота, 
складання рецепту 
‘’Порозуміння’’, 
колаж ‘’Щасливі миті 
мого життя’’.
     Урок супроводжувався   мультимедійною 
презентацією, яка давала учням багато  цікавої та  

корисної інформації.



Школярі  показали гарні  
знання та зясували причини
 складних відносин між 
батьком і сином в оповіданні.

На завершення уроку учитель прочитала  вірш
’Коли здається жити неспромога’’

Результат пошуку зображень за запитом "анімація квітів"Корисні поради  

щодо стимуляції навчання

1. Спирайтесь на бажання дитини.
Важливе не те, чого бажаємо ми самі, а й те, чого хоче учень. Він не винний у своїх бажаннях. Завдання педагога- змінити напрямок його прагнень, якщо вони не збігаються з педагогічними цілями.
2. Використовуйте ідентифікацію.
Примушуйте своїх учнів чогось палко забажати. Головне- щоб бажання виникли, а ви змогли б їх використати.
3. Враховуйте інтереси і нахили.
Говоріть про те, що цікавить ваших  учнів, точніше з цього починайте. Намагайтесь обернути «побічні»  інтереси дитини на свою користь.
4. Використовуйте наміри.
Пам'ятайте: намір виникає на основі потреби. Знаходьте можливість допомогти учням у здійсненні їх намірів.
5.Заохочуйте бажання досягти визнання.
Багато дітей вчиться не тільки заради знань, а й заради престижу. Не слід нехтувати цим  бажанням.
6.Визнавайте чесноти, схвалюйте успіхи, давайте дитині шанси.
Пам'ятайте, що завжди краще хвалити, ніж критикувати. Авансуйте найменші позитивні зрушення. Безпрограшний стимул- « Я вірю, що ти зможеш!»
7. Зробіть діяльність привабливою.
Використовуйте зовнішньо привабливі й цікаві форми роботи, оформлення результатів, кінцевої оцінки діяльності
8. Іноді просто говоріть просто «Треба».
Але цьому  заклику завжди надавайте особистісної спрямованості- « це потрібно зробити! Ти ж вольова людина».
9. Використовуйте ситуацію.
Різні життєві ситуації, що виникли випадково, потрібно помітити й миттєво використати як стимул.






Немає коментарів:

Дописати коментар