ЗЗСО І-ІІ ступенів ім. Богдана Цицика с.Солянуватки: МО вчителів початкових класів

Пошук

Вітаємо на нашому сайті!

. . .Вітаємо на нашому блозі . . . «Освіта, яка не вчить жити успішно в сучасному світі, не має ніякої цінності.» Р. Кіосакі . . .

МО вчителів початкових класів

Методичне  об’єднання  вчителів початкових класів



Керівник:

Роман Леся Богданівна

Наше кредо:
 "Учитель не той, хто вчить, 
а той у кого вчаться"
Ми працюємо за таким девізом:
  Щодня поспішати зранку до школи                               Щоб двері найменшим у світ знань відчинить.
  Щоб творчості іскру і віру у себе                                         У кожному серці зуміть запалить.
Працюємо над проблемою:
                        «Особистісно зорієнтований підхід у навчанні                    і вихованні   учнів молодших класів»
Метою  діяльності   методоб’єднання
                         вчителів початкових класів  є: 
           -  активне використання сучасних  інноваційних 
              технологій;
           -  реалізація заходів спрямованих на зменшення  
              надмірного інтелектуального та емоційного 
              навантаження учнів;
           - формування позитивного ставлення до навчання               в школі.
СТРУКТУРА МО ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Прізвище,ім’я, по батькові
Дата народження
Стаж педаг. роботи
Які предмети викладає
Катего-рія
Назва навчального закладу,який закінчено

1
Роман
Леся Богданівна

04.06.1980

16

Поч..кл.
9 т.р.
Самбірське педуч.
2.
Сплавінська Оксана Миронівна

31.05.1969

25

Поч..кл.
Вища
ДДПІ
3
Турок
Надія Романівна

09.06.1970

25

Поч..кл.
ІІ
ДДПІ
4.
Петяк
Богдана Василівна

09.04.1980

15

Поч..кл.
І
ДДПІ
5
Городецька Ірина Павлівна

24.04.1992

1

Поч..кл.
Спец.
ДДПІ
6.
Городецька Марія Миронівна

18.07.1973

20

Поч..кл.
І
ДДПІ



Тест для батьків «Чи готова ваша дитина до школи?»
Психологічна готовність до школи:
•        дитина легко вступає в контакт з однолітками і дорослими;
•        дитина знає, які вчинки допустимі, які ні, вона не забіякувата, не проявляє агресію; 
•        не соромиться звернутися з питанням до незнайомого дорослого чи однолітка;
•        орієнтується в тому, як до нього ставляться оточуючі, уміє оцінити їх настрій, емоції;
•        легко переносить зміну обстановки.
Організованість та дисциплінованість:
•        дитина добре розуміє завдання і вміє доводити роботу до кінця без нагадувань і контролю з боку дорослого;
•        уміє завершити роботу і оцінити якість;
•        вміє знаходити помилки і виправляє їх самостійно;
•        при невдачах не дратується і не замикається в собі, доброзичливо приймає допомогу дорослих;
•        працює над завданням без перерви не менше 15 хвилин, не відволікаючись.
Інтелект:
•        дитина вміє виокремлювати схожі і різні ознаки явищ, предметів, процесів; 
•        з цікавістю сприймає нову інформацію і ставить запитання;
•        добре запам'ятовує і відтворює послідовність подій в реальному житті, в розповідях, малюнках; 
•        у дитини є елементарний запас інформації про себе і навколишній світ;
•        дитина уміє використовувати інформацію про себе і навколишній світ.


14 листопада у 3 класі відбувся відкритий урок 

літературного 

читання вчителя початкових класів Городецької І.П.  на тему : 

«За добро платять 

добром. Дивовижні 

перевтілення.  

«Кривенька качечка»

 (українська народна 

казка).».


Урок передбачав: поглиблювати знання учнів про чарівні казки; розвивати вміння ділити текст на частини за змістом, складати план твору; удосконалювати навички вибіркового читання; розвивати вміння свідомо переказувати зміст твору; учити об’єктивно оцінювати вчинки героїв; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати логічне мислення; виховувати шанобливе ставлення до інших людей та до чужого майна.

Учитель використовував різні види роботи:


Ігри "Згадай казку", "Рими", "Прочитай речення про..."




   
Вікторини, загадки


Читання казки, словникова робота, робота з підручником







Урок супроводжувався мультимедійною презентацією, яка давала дітям багато цікавої, корисної інформації та позитивний настрій.



В цілому урок видався емоційним та дуже пізнавальним і закінчився словами:


Не лінуйтесь робити добро,
Лише зла не бажайте нікому,
Бо воно, як велика гора,
Стане вам на шляху земному.
І заступить навколишній світ,
Зробить серце жорстоким, холодним.
Ви з любов’ю живіть з юних літ,
Будьте чуйним, веселим і добрим.




Немає коментарів:

Дописати коментар