що не треба нехтувати можливістю зробити його цікавим.
Блез Паскаль
Завданням тижня було підвищити інтерес учнів до навчальної діяльності, до
пізнання дійсності та самих себе, а також вихованню самодисципліни та
самоорганізації. Впродовж тижня використовувались різні прийоми і форми
організації урочної та позаурочної діяльності учнів, які забезпечували
підвищення мотивації та пізнавального інтересу учнів, сприяли розкриттю
внутрішнього їхнього потенціалу.
ü розвиток творчої фантазії;
ü логічного мислення;
ü вміння орієнтуватися в
інформаційному просторі;
ü підвищення інтерес до вивчення
математики та інформатики;
ü розвиток пізнавальної діяльності;
ü формування обов'язковості,
відповідальності, креативності.
Протягом тижня вчителями Голуб І.І. та Іванською Ю.Г. було проведено:
Ø
виставка
математичних малюнків та стінгазет «Математика навколо нас» (учні 5-8кл.)
Ø
створення
буклетів (учні 9 класу);
Ø
створення стенду
«Ілюзії сприйняття розміру»;
Ø
перегляд
новинок в галузі інформаційних технологій;
Ø
конкурс на
визначення власної швидкості друкування тексту «Швидкі пальчики»;
Ø
«Іформаційний
квест»;
Ø майстер-клас для учнів 3-4 класів «Геометричні фігури», проведений учнями старших класів (Дацько М., Іванська М., Фомін Д.)
Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів: уяви, спостережливості; розвивало їхні важливі якості мислення: логічність, здатність до абстрагування, порівняння. Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем. Закінчився тиждень підбиттям підсумків конкурсів та нагородженням переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар